Najczęstsze pytania
1. Czy otrzymam fakturę VAT na zakupiony towar?
Naturalnie, wystarczy, że składając zamówienie zaznaczysz odpowiednie pole i podasz dane do faktury VAT. Faktura zostanie wysłana do Ciebie wraz z zamówieniem lub w wersji elektronicznej.
2. Czy ilości dostępnych towarów są aktualne?
Tak, jeżeli widzisz towar na stronie, to znaczy, że jest on dostępny w sprzedaży. Zawsze masz pewność, że zamówienie zostanie zrealizowane. Towary “wygaszone” nie są aktualnie dostępne na magazynie, ale z pewnością niedługo pojawią się ponownie w ofercie. Jeśli zależy Ci szczególnie na jakimś produkcie – napisz do nas, z przyjemnością udzielimy informacji, kiedy będzie on ponownie dostępny.
3. Zakupiłem towar poprzez sklep – jak mogę wprowadzić zmiany do zamówienia?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone i skompletowane, to możemy je dla Ciebie zmienić. Napisz do nas, jeżeli coś poszło nie tak i chciałbyś zmienić swoje zamówienie – chętnie Ci pomożemy.
4. Czy dostanę informację co dzieje się z moją przesyłką?
Na każdym etapie procesu zakupowego (zamówienie, skompletowanie zamówienia, wysyłka) będziemy Cię informować poprzez email. Jeśli nie możesz znaleźć wiadomości, sprawdź folder SPAM.
5. Jak zgłosić reklamację lub zwrot?
Napisz do nas (załączając Formularz zwrotu) na: biuro@kredensjasiaihelenki.pl, jeżeli chcesz dokonać zwrotu lub reklamacji. Zasady zwrotów i reklamacji znajdziesz w Regulaminie.
6. Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Robimy co możemy, żebyś jak najszybciej mógł cieszyć się lokalnymi produktami. Zamówienia realizujemy w ciągu 48 godzin. Zależnie od wybranej przez Ciebie formy dostawy, trwa ona 1-2 dni roboczych.
Zamówienia dań gotowych i garmażerki, które wpłyną w czwartek, piątek, sobotę oraz niedzielę zrealizujemy według kolejności w poniedziałek. Wprowadzony przez nas system wysyłki zapobiegnie przetrzymywaniu towaru w sortowni w dni wolne od pracy i zagwarantuje właściwą jakość naszych produktów.
7. Jakie występują formy dostawy?
O formach dostawy możesz przeczytać na stronie Dostawa. Dostępne formy dostawy znajdziesz również, gdy przejdziesz już do procesu płatności.
8. Ile zapłacę za przesyłkę?
Wszelkie informacje o kosztach dostawy znajdziesz na stronie Dostawa. Pamiętaj, że dla zamówień powyżej 200 zł dostawa jest gratis.
9. Jak zapłacić za zamówienie?
Wybierz dogodną dla siebie formę zapłaty przechodząc do procesu zamawiania po wcześniejszym wybraniu produktów. Oferujemy płatność online (poprzez Twój bank lub za pomocą karty), zwykły przelew, PayPal oraz płatność na miejscu – przy odbiorze osobistym.
10. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, a chcesz zrezygnować z zamówienia, napisz do nas lub zadzwoń.
11. Zamówiłem danie na wynos – jakie są koszty dostawy i czas realizacji?
Dania z naszej karty możesz zamówić w dostawie lub z odbiorem osobistym w godzinach od 12:00 do 20:00. Czas realizacji zamówienia to ok. 1 h.
Dowóz do 10 km od Wisły:
– zamówienia powyżej 100 zł / gratis
– zamówienia do 100 zł / 1 zł za kilometr
Odbiór osobisty zamówionych dań odbywa się w naszej restauracji: Chata Olimpijczyka Jasia i Helenki, Al. ks. bp. Juliusza Bursche 33, Wisła w godzinach od 12:00 do 20:00.